اهدای جوایز سالانه بنیاد کتابخانه های جهانی در بلغارستان

بنیاد کتابخانه¬های جهانی در مراسم اهدای جوایز سالانه خود در صوفیا پایتخت بلغارستان، اقدام به معرفی سازمان¬های فعال در این زمینه نمود. مراسم اهدای جوایز سالانه بنیاد کتابخانه¬های جهانی که بخشی از فعالیت¬های انجمن ملی کتابخانه های بلغارستان است برای ششمین سال متوالی برگزار شد.

بنیاد کتابخانه­ های جهانی در مراسم اهدای جوایز سالانه خود در صوفیا پایتخت بلغارستان، اقدام به معرفی سازمان­های فعال در این زمینه نمود. مراسم اهدای جوایز سالانه بنیاد کتابخانه­های جهانی که بخشی از فعالیت­های انجمن ملی کتابخانه­ های بلغارستان است برای ششمین سال متوالی برگزار شد.

 از جمله دریافت کنندگان این جایزه در بخش رسانه، برنامه The Library  از شبکه ملی بلغارستان (BNT) بود. همچنین جایزه بخش رسانه­ های منطقه­ ای به شبکه رادیویی فوکوس کیوستندیل برای اجرای برنامه «ستون ماهانه کتاب­هایی که ما را به هم متصل می­ کند» اهدا شد. این برنامه یک کار مشترک بین رادیو و شهرداری کیوستندیل برای گسترش فرهنگ کتابخوانی است. جایزه بخش موسسات دولتی به مدرسه هنری در شهر احتیمان جنوبی تعلق گرفت.   

در این برنامه انتشارات Enthusiast با اهدای ۸۷۰۰ جلد کتاب به ارزش بیش از ۱۴۰۰۰۰ لوا به کتابخانه های عمومی، مراکز اجتماعی و مدارس سراسر کشور مورد تجلیل قرار گرفت.

بنیاد کتابخانه های جهانی - بلغارستان یک سازمان غیردولتی برای منافع عمومی است. نهادهای حاکم بر آن شامل نمایندگان وزارت فرهنگ، وزارت دولت الکترونیک، انجمن ملی شهرداری‌ها در جمهوری بلغارستان، انجمن کتابخانه‌ها و اطلاعات بلغارستان، اتحادیه مراکز اجتماعی چیتالیشته و صندوق وقف ملی ۱۳ قرن بلغارستان است. . این بنیاد برای گنجاندن شهروندان بلغارستانی در جامعه اطلاعاتی جهانی و برای بهبود کیفیت زندگی آنها از طریق کتابخانه های عمومی فعالیت می کند.

منبع :

https://www.bta.bg/en/news/culture/۳۵۷۰۰۵-global-libraries-foundation-bulgaria-presents-its-annual-awards

کد خبر 13733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =